Usługa nagrywania połączeń pozwala na nagrywanie i przechowywanie na dysku sieciowym wykonywanych i odbieranych połączeń telefonicznych.
Nagrywanie połączeń realizowane jest na serwerach ExtraVoIP.pl, do korzystania z usługi nie ma konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania, ani zakupu dodatkowego sprzętu. Usługę można aktywować jednym kliknięciem w Panelu Klienta w sekcji Nagrywanie połączeń.
Nagrane rozmowy będą przechowywane w chmurze, na wydzielonym rozproszonym dysku sieciowym, z dostępem wyłącznie dla autoryzowanych osób.
Usługa pozwala na określenie, czy nagrywane mają być rozmowy wychodzące, przychodzące czy wszystkie. Drugą nie mniej ważną funkcją jest możliwość włączenia tzw. nagrywania warunkowego. Nagrywanie w tym trybie aktywowane jest po wybraniu na klawiaturze telefonu odpowiedniej kombinacji klawiszy w trakcie prowadzonej rozmowy. Nagrywanie warunkowe pozwala oszczędzać zużytą przestrzeń dyskową oraz skraca czas nagrań do odsłuchania, ograniczając je tylko do wybranych fragmentów uznanych przez nas za najważniejsze.
W konfiguracji usługi można także określić wymagany okres przechowywania nagranych rozmów, dostępne opcje od 1 do nawet 12 miesięcy (jedna z najdłuższych opcji dostępnych na runku).
Nagrania w wygodny sposób powiązane są z widokiem billingu, przy każdej nagranej rozmowie zostanie umieszczona ikonka sygnalizująca, że dana rozmowa została nagrana, po jej kliknięciu na komputer zostanie pobrany plik MP3 zawierający nagranie.
Korzystając z nagrywania rozmów w ExtraVoIP.pl nie musisz obawiać się, że kiedykolwiek zabraknie przestrzeni dyskowej, co zdarza się czasem w tradycyjnych systemach. Używany przez nas dysk sieciowy w chmurze zapewnia nieograniczoną pojemność, automatycznie zwiększaną w mierę potrzeb.
Sprawdź też: