Od początku istnienia sieci ExtraVoIP.pl oferowaliśmy korzystne warunki i jedne z najniższych a czasem najniższe opłaty spośród porównywalnych ofert. Dzięki zmianom regulacyjnym byliśmy w stanie przekładać niższe stawki hurtowe za realizację połączeń telefonicznych na niższe opłaty dla naszych abonentów.
Na przestrzeni ponad 15 lat działalności opłaty za korzystanie z naszych usług były systematyczne obniżane. Jednak koszty prowadzenia działalności gospodarczej systematycznie rosną, zaś w ostatnim wzrosły drastycznie. Składają się na to wyższe koszty pracy, wyższe koszty usług obcych, wyższe koszty obsługi prawnej i podatkowej, wyższe koszty zakupu sprzętu wynikające ze zmian kursów walut i wyższe koszty energii elektrycznej.
W związku z powyższymi, a w szczególności z nadzwyczajną sytuacją na rynku hurtowym energii elektrycznej dla przedsiębiorców, a co za tym idzie skokowym wzrostem utrzymania infrastruktury, zarząd spółki operatora sieci ExtraVoIP.pl podjął decyzję o wprowadzeniu opłaty minimalnej za korzystanie z usług w wysokości 5 zł netto miesięcznie za każde konto abonenckie.
Większość operatorów stojących w podobnej sytuacji wybrała rozwiązania najprostsze, czyli zwykłe podwyżki dla wszystkich abonentów. My jednak postanowiliśmy wprowadzić opłatę minimalną jako rozwiązanie najmniej uciążliwe, ponieważ większość abonentów jej nie odczuje.
Wysokość faktur osób aktywnie korzystających z naszych usług nie ulegnie zmianie, jeżeli tylko dotychczasowa wartość ich faktur przekraczała równowartość 5 zł netto per konto (login konta logowania).
Opłata minimalna obejmuje wyłącznie konta, których faktura miesięczna w danym miesiącu rozliczeniowym opiewa na kwotę poniżej 5 zł netto i zostanie naliczona jako różnica pomiędzy wysokością opłaty minimalnej a kwotą zużycia wynikającą z billingu.
Podkreślimy to raz jeszcze: jeżeli Państwa faktury przekraczały 5 zł, nic się nie zmienia, kwota ta nie zostanie doliczona do wartości faktury.
Zmiany zostaną uwzględniowe na fakturach wystawianych od 1 stycznia 2023 r.
Wierzymy, że rozwiązanie jest uczciwe i mało dotkliwe, niemniej informujemy, że abonentom nie godzącym się na powyższe przysługuje prawo odstąpienia od umowy poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej kierowanej pod adres siedziby operatora lub w formie elektronicznej, opatrzonej ważnym podpisem cyfrowym, spełniającym wymogi ustawy o podpisie elektronicznym.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.